perjantai 3. elokuuta 2012

Wattup

Tää viikko on ollu tällästä chillausta.. Oon kipeenä yhyy, joten yritän täs ny parannella tätä oloani..
 
Jeee!
Maanantaina tapasin Hannelen, joka on ollut täälä au pairina kohta pari vuotta, ja lähtee takas Suomeen pian. Oltiin shoppailemas ( tai no ikkunaostoksilla!). Mä ostin aurinkolasit ja Hannele Converse-liikkeestä yhen topin. Oli tosi hauskaa! Ja oishan sielä ollu paljo shoppailtavaa, mutta parempi ettei heti ekalla viikolla tuhlaa ja osta hirveesti, tai niin mä itelleni uskottelen ;) Ps. hana_kokis maistuu täälä aivan yli hyvälle, ihan erilaaselle kun suomen half water half coke haha.
Hannele :)
 Tiistaina mentiin Jasminen kans tallille, mutta minä tietysti unohin ottaa satulahuovan joukkoon, ni mentiin sitten ilman satulaa. Joe oli oikee hieno poitsu ja meni nätisti!
Illalla sitten Annette oli järkännyt meille hauskan illan, muttei siitä sen enempää hehe :) Mut yhellä 'kaverilla',jonka luona oltiin niin oli skorpioneja jaiks ne oli pelottavia!



Keskiviikko aamulla olis pitäny mennä tallille, mutta satoi ja ukkosti.. Joten vaan löllöteltiin ja mentiin sit Jaden ja sen boifrendin kanssa syömään halpaan buffettipaikkaan, NAM, pitsaa,pastaa,salaattii, jälkkäriä mmmm.... Jälkkäriä oli browniessia ja sellasia cinnamon rollseja aivan älyttömän hyviä, söin tokikin liikaa niin et tuli huono olo mut ei kait siin. Sitten ku Merja tuli töistä ni käytiin vähä asioilla ja syömäs ravintolas, jossa oli happy hour, eli osa ruuista oli vaan tyylii 5dollaria annos! syötiin yli halvalla ittemme ähkyyn (taas..) ja sitte haettiin Jasmine sen jalkkisjutuista, jotka on joka päivä koko päivän.. Eli tiivistettynä keskiviikko: oon vaa syöny! :---)

Eilen oltiin tallilla, muttaku oon kipiänä ni meinasin pökrätä tonne kuumuuteen, joten Jasmine vaan päästeli menemään pitkin maita ja mantuja. Kävästiin kaupas ja postis jajaja semmosta. Merjan kans käytiin sit sellases tukkukaupas, mikä oli mälytön, ja sieltä sai mälyttömiä määriä kaikkea melko halvalla.

Tosiaan, oon nyt nukkunu tosi huonosti, ja niin varmaan muutki tässä talossa ku oon yskiny kaiket yöt.. Alotin sit eilen mun vara_antibioottikuurin jos tää räkämäärä joskus loppuis! Tosi jees olla kipeenä tsajajajajajaj.. Sori tää oli tälläne booring päivitys! Nii ja täälä on nyt ukkostanu monena päivänä.

Hei kaikki ketä tätä lukee ni lisäkkäähän mut skypeen ko haluun nähä teitä!

Ps. Rakastan ajella täälä autolla ja kuunella asiallista musaa , esim jotai kunno Nigga musaa täysillä ja bailata samalla, mitäköhän muut aattelee jo bouncaan tollasen musan mukaan kunno white trash.. hehee.
Esim tää on yks mun favoriitti biisu
"I say fuck you, 'less I'm with' ya
If I take you out of the picture
I know real niggas won't miss ya
No lie, no lie, no lie-ee-I-ee-I
No lie, no lie, no lie-ee-I-ee-I
Real niggas, say word,
Ye ain't never told no lie
Ye ain't never told no lie
Real niggas, say word,
Ye ain't never told no lie
Ye ain't never told no lie
Real niggas, stay true
Ye ain't never told no lie
Ye ain't never told no lie
That's a thing I don't do
Nah I just do it for the niggas
That are trying to see a million 'fore they die
Wattup"

http://www.youtube.com/watch?v=KIijaPllLNI

(jos toi linkki ei toimi ni opettakaa joku mua miten lisätää youtube linkkei tähän ffuu-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti