maanantai 6. elokuuta 2012

Every second is a highlight


 I'm soo happy here! Oikeesti, täälä on ihan mahtavaa!

Perjantaina ku olin vieny Jasminen jalkkistouhuihin, mentiin Jaden kans vähä "maakunta-ajelulle"..

Matkan varrelta, söpö!
Puppykin matkusti mukavasti viileessä autossa!
                                                      


Kun sieltä löydettiin kotia, ni lähettiin Mallille pikaseen käymäs. Mut en ostanu mitään, hyvä minä!

Kuulemma pakollinen kännykkäpeiliteiniblogikuva haha.
Ku oltiin shopping centeristä tultu himbeen, tein meille ruokaa ja ku Merja tuli töistä lähettiin juoksulenkille, kyllä, minä juoksin! Sain vihdoinki pukee mun sporttivaatteet päälle ja testata uusii lenkkareita jejee.Ulkona oli sillon illallaki vielä sairaan kuuma! Rankan lenkin jälkee oliki ihan ansaittua istuu sohvalle ja syödä pala cheese cakea ja kattoa political animals -sarjaa (HUOM.fiksujen ihmisten sarja kröhöm).

Lauantaina auttelin Merjaa aamupäivästä: tein aamupalaa ja imuroin koko huushollin. Annette textas mua poolille sen kans. Sielä poolilla sais käydä vaan ne jokka asuu siinä lähellä, mutta koska oon ihana ja ne sen uimapaikan pitäjät oli jotai komeita Itä-Eurooppalaisia miekkosia, ni mä saan mennä sinne koska vaan jee!

hehe moro varpailta!
Loppupäivä lauantaina meni Merjan kans hengailles, kävästiin kaupas shoppailees grillatavaa ja sitte ko kaks blondia rupee yhes grillaamaan ni voi vaan kuvitella sitä naurun määrää.. Mut saatiin me lopuksi syötyäkin.

Sunnuntai oli ihan What a wonderful day! Ensin mentiin taas ruskettumaan poolille Anneten kans, oltiin sielä niin kauan et mäkin sain jo jätte braan rusketuksen! Mut sitte yhtäkkiä nousi kauheet mustat pilvet taivaalle ja peitti auringon.. Kerittiin just lähtee ennenku alko mälytön ukkonen.
Me and Annette, mun jenkki-isosisko!
Noh mehän ei mistää ukkosista masennuttu, vaan lähettiin sitten Mallille shoppaileen! Tapasin Ryanin sielä, joka työskenteli Macy'sillä ja se oli Anneten tuttu. Hengailtiin sit illalla vielä yhessä, parhaat kyllä tietää mistä puhun! Mutta mikä parasta tolla shoppailu-reissulla, Annette osti mulle Victoria's Secretiltä ihanat alkkarit ahhhh!
<3

Että sellanen viikonloppu tällä tytsyllä täälä rapakon toisella puolen!
Ps. en oo enää oikeastaan kipeenäkään ni jejee!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti