sunnuntai 12. elokuuta 2012

Girls just wanna have fun!

Yli kiva vloppu taas takana päin!

Perjantaina tosiaan kävästiin vähä "ikkunashoppailees" Jaden kans, mut päädyttiin siihe ratkasuun että löydetään mulle bailuvaatteet meidän vaatekaapeista.( Jade lainas mulle ihanaa sellasta lösöä vaaleen roosaa pitsipaitaa tms, että edestä siitä näky vähä läpi tai sillai hehe. Sitte laitoin mun uudet blingit korkkarit ja mustan hamosen. ) Ton ikkunashoppailun jälkeen mentiin Jasminen kans poolille, kyllä, sade oli lakannu ja tuli taas helvetin kuuma.

Illalla sitten Merja heitti mut Viennaan, Hannelen luo. 'Vähän' aloteltiin siinä ja lähettiin sit metrolle, mihnä tavattiin kaks saksalaista au pairia, ei mitään mun favoriitteja, ne oli vähä outoja.. Mut kuitenkin, mentiin siis Washington DChin, ja uskokaa tai älkää, In da gay club!!!!Nimeltä Town Danceboutique! So coool hahaha, tanssittiin iha hulluna! Aikamoinen kokemus oli haha......

Drag show!!



uuh........
sain tollaset ehanat mustat rastit käsiin ko olin alle 21v..



















Jäin sitten Viennaan yöksi. Hannele on lähössä kohta takas Suomeen ja lahjotti mulle sitten vähä vaatteita ja kosmetiikkaa tms, mitä ei aio ottaa Suomeen joukkoon, jee! Aamupäivästä Hannele heitti mut sitten himbeen.

Melkeempä heti lähettiin sit Jaden ja Devinin kans Tysons corneria kohti. Se on iso ja parempi Mall täälläpäin. Tapasin sit sielä Tysonssilla ruotsalaisen au pairin Sophien. Kävästiin syömäs ja vähä kaupoissa (esim. Forever 21, Victoria's Secret Pink tms ahh) Sophie heitti mut sitten kotia ja lähin saman tien poolille Anneten kans joksikin aikaa. Illalla sitte taasen viihteelle! Pool partyihin "Fiestaa", meksikolaista ruokaa ja juomia ahh! Margaritoja ja tequilaa, voitte vaan kuvitella! Pitihän sitä sitte mennä yöuinnillekin jossai vaihees yötä... ;) After partyt pidettiin Anneten luona, laulettii porukalla karaokea.

Too many margarita's..
Going to the Fiesta!















haha!
Nick!

Sunnuntaina kyllä jaloissa tuntu, että oli pitäny korkkareita kahtena iltana.... Siitä huolimatta lähettiin piiiiitkälle lenkille Merjan ja Jasminen + koirien kans. Tänään oli ihana ilma! Ei ahdistavan kuuma, vaa sellanen just sopiva lämmin, eikä ollu kostea ilma ni oli ihan kivaa vaihtelua. Lenkin jälkeen lähettiinki heti pian sitte tallille. Ratsastin tänään Paloman hevosella Nickillä, se on 6v, tosi siro, luikku,pitkä kaulanen, korkee heppa. Osaa perusjutut, mutta on tosi raaka. Saas nähä miten meiän yhteistyö Nickin kans lähtee sujumaan. Se oli niin erilainen mihin oon tottunu.. (vrt poniin.. <3)

Tehtiin yli hyvää ruokaa Merjan kans nyt illalla ja saatiin jopa mun puhelimeen jotain eloa, kun se meni mykäksi eilen aamulla.. Loppu minuutit pre-paidistä. Tilattiin mulle  sit sellanen kuukausipakettijutska, ku ne muut ois ollu ni pirun kalliiita!

Että semmooosta! Tää menis nyt untenmaille, sweet dreams!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti