perjantai 27. heinäkuuta 2012

I'm so excited!

Ehkäpä mä sittenkin rupeen kirjottaa tätä blogia mun ajasta täällä rapakon toisella puolen..

Tosiaan, tiistaina 24.7 lähin Tampereelle kylpylään vielä "rentoutuun" ennen matkaa. Veli Juice^ hetti mut sinne ja syötiin sit kunnon herkkuateria ravintolas porukoiden kans (maistettiin etanoita, hyi!), ennen ku Juha lähti takas kotia. Myöhemmin illalla sitten jahkuin mun matkalaukun painoa, joka näytti vähän yläkanttiin.. Vaikka kyllänsä vähä oli tavaraa joukos! ( Kiitos mun BFF:n Ellin joka pakkas mun laukun maanantai iltana <3 ). Tiistaina vielä rentouduin poreammees meidän huonees uuhjee.

Keskiviikkona 25.7 sitten lähettiin Tampereelta äiteen ja isseen kans kohti Helsinki-Vantaata. Tapasin sielä Eveliinan, joka oli menossa au pairiksi Floridaan. Lennot meni jätte bra ja New yorkin kentällä sitte ko Eveliinan kans erottiin ni meitsi pärjäs niinku vanha tekijä sielä, yllätyin itekkin. Lentokone Baltimoreen oli kauhee ahdistava peltipurkki iuh. Kentällä sitte Merja (host mama) ja nuorempi tytöistä Jasmine oli odottamassa mua. Marylandin puolelta meni joku reilu tunti, puoltoista kotia Virginiaan, Sterlingiin. Kun päästiin himbeen oli jo pilkko pimeää. Kotona oli vastassa 2 koiraa Neyna (melko tukeva chihuahuasekotus) ja Haley (mäyräkoirasekotus) + 3 kissaa. Vanhempi tyttö Jade venaili myös meitä kotona. Menin nukkumaan  joskus 11-12 paikallista aikaa illalla, ja voin kertoa että nukahdin heti! Toki heräilin yöllä tosi pirteenä aikaeron takia..



Eilen oli ihan helevetin kuuma, tyyliin jotai 40astetta. Pihalla ei pystyny olla kun 10min maximissaan kerralla. Käväsin siinä sitten pienellä lenkillä koiruuksen kans kattelees maisemia ja lueskelin Eat,Pray,Love kirjaa, jonka Lene lainas tuitui! Päivällä sitten mentiin Jasminen ja  sen kaverin Anian kans jonnekin urheilucenteriin pelailee korista ja kattelee ihmisiä. Sieltä Merja tuli sit hakemaan mut illalla ja mentiin ostaan mulle pre-paid. Sitte käytii syömäs Thai-ravintolas, jossa oli yli hyvää ruokaa, nam!
(Mun läppäri saatiin eilen vasta toimimaan, kun löydettiin tollanen johto, jossa on erilainen pistokepää. )

Nyt perjantai aamuna (heräsin jo pirteenä 8lta!) tässä kirjottelen tätä (lue yritän opetella käyttämään tätä huoh) ja odottelen et tytsyt heräis tähän päivään, että lähettäis uimaan ja ottaan arskaa. Tänään ei pitäis ainakaan olla niiiiiin kuuma ( vain 36 astetta maybe ;) ) .. Illemmalla pitäis mennä ostaan mulle tallikengät, että päästäis lauantaina kattomaan Joe - heposta.

Saas nähä mitä päivä tuo tullessaan..

Ps. Ikävä kaikkia rakkaita! <3

1 kommentti:

  1. ihanaa et oot päässy ehjänä perille!! ♥

    ja vielä kivempi et aloit kirjottaa blogia, nyt pääsee lukemaan sun kuulumisia, jos tän vuoden aikana ei kauheesti olla muuten yhteyksissä.

    tuitui, oot rakas!

    VastaaPoista