torstai 4. huhtikuuta 2013

Life is an adventure.

Elämä on todellaki seikkailu!
Oiii voooi, ei toki oo menny muutamaa kuukautta että saan tänki blogin päätettyä! Mutta tiiättekö sen tunteen, ku ei oikiasti vaa jaksa panostaa enää siihen aiheeseen, joka on jo menny. Ku tulin himbeen niin olin niin kiireinen, ja sitte tää viimesistä päivistä kertominen vaa jäi ja jäi ja jäi ja jäi........ Mutta whatevs!

Keskiviikko 5.12.-12
Independence Day Partyyyyyy in da Finnish Embassy ----day!!!

Aamulla normihommia, pikasesti tallilla yms. Sitten siinä puolen päivän maissa ihana Carina tuli heittään mua Dullesin kentälle, josta otin taas bussin DC:hin. Mulla oli ihan sikana kamaa joukos: mekko,kengät,meikit,korut. suoristusrauta yms kaikkea, koska laittauduttiin sit Merjan kans sen työpaikalla, ennenkun lähettiin Suurlähetystöön! Noh siinä bussimatkalla (piupiu mirva d:) tuli kyllä mietittyä ihan liikaa asioita ja meinas aiva tulla surku, kun parin päivän päästä pitis lähteä kotia.. Mutta kumminki, kun pääsin Washingtoniin asti, niin kattelin vielä viimestä kertaa maisemia ja nähtävyyksiä (rakkaus_kaupunki!). Menin sitte Starbucksiin istumaan ja juomaan white chocolate mocha lattea namnam ja datailemaan. Oon jotenki aina aatellu et kun menee yksin johki kahvilaan ni on kauhee raasu, mut olin kyl väärässä!

Iltapäivällä lähin sit Air and Space museoon Merjan luo ja vaihdoin renttuvaatteet asialliseen coctail mekkoon ja laittauduin nätiks. Siinä sitte lähettiin Merjan ystävän kyydillä kohti Suomen Suurlähetystöä ja itsenäisyyspäiväjuhlia! Juhlat oli ihan sikke mageet! Niinku jokku linnanjuhlat saateri haha! Aluksi oli 'vastaanotto', jonotettiin kättelemään Suurlähettiläitä hihi! Sitten se oli sellasta mukavaa seurustelua kaikkien kanssa, sielä oli helvetisti ihmisiä, kaikkia tärkeän näkösiä ihmisiä ja minä...... Sielä oli oikeen yli hienostuneita alkupaloja ja juomia. Minähän sitten kittasin sitä ilmasta viiniä vähä turhankin paljo haha. Mutta kaiken kaikkiaan oli tosi ihana ilta! Tutustuin ihaniin ihmisiin ja edustin kerranki oikeen kunnolla!Tunsin itteni oikee rinsessaksi, kaikki kehui mun englantia ja et olin söde lol. Että oikein mukava päätös tälle reissulle :) Harmi kun ei tullu otettua enempää kuvia sieltä..

 
Rakas Annette <3
                                    

Torstai

Saattoi olla vähän heikohko olo tuolloin haha. Mutta minä reippaana tyttönä lähin tallille ja sitten shoppailemaan vielä viimestä kertaa yhy! Käväsin Burlingtonissa kattelees vaatteita, ja löysin heidille ihanan hupparin! Ja itelle ja iskälle oikee merkki_vyöt uujjee!
Mirvaaaaa! Chai tea lattea oli walmartis!!

Oli muuten vähä eri meininki näillä sheriffeillä ku suomen poliiseilla, esim. voi parkkeerata poikki päin iha mihin vaa, tai olla keskellä parkkipaikkaa tyyliin puoltuntia, eikä näköjää tartte väistää muita autoja. Sielä se miekkonen istu autossansa ,puhu puhelimeen ja söi donitsia, perus!
                                           
 Illalla mentiin Merjan, Jasminen  ja Mirvan kans syömään tosi hyvään intialaiseen ravintolaan syömään, vähä kauemmas Sterlingistä. Ruokaa oli ihan helvetisti ja tosi halvalla! huhhuh. Oli vähä haikee fiilis ku lähtö oli jo nii lähellä hahaha. Muisteltiin vähä mun reissua ja juteltiin kaikkea syvällisiä!

Perjantai 7.12.-12

Paniikki pakkaamista!!! Mut tuntien en ollu vielä laittanu kamoja yhtään kasaan haha, lennolle outfitin olin kyllä kattellu uujjea haha. Mentiin vielä viimestä kertaa Merjan kans tallille hyvästeleen Nick ja Joe. Ja laittamaan niille "nänniverkko" hahaha aijje ( Merja sano vahingos Palomalle et nipple net eikä niBBle net)

Joe! Kultapoika <3









Tuolloin perjantaina oli vähän "kylmempi" päivä, ottaen huomioon, että viime päivinä on ollu +20astetta lämmintä haha!


Oivoi, siinä sitten päivä meni pakkaillessa ja tyttöjen, Jaden ja Jasminen kans hengaillessa + elukoita pallotellessa.  Tässä ois myös yli söpö kuva musta ja Jadesta, jos se ois saanu aikaseks lähettää sen mulle lol!  En jaksa ny linkata tähän Neinasta ja Heilistä kuvia, ku niistä on jo miljoona tuitui.
Mun mälyttömät laukut ja heili<3
tyhmä katti..

Haikeitten hyvästien jälkeen lähettiin Merjan kanssa sitten siinä iltaa vasten ajamaan Baltimoreen Marylandiin lentokentälle. Oli kauhee ruuhka! Pelättiin jo ettei keritäkään aijjoos! Matkan aikana kerittiin jutella kaikkea... Olin melko surku ku piti lähteä.. Noh kentällä vielä viimeset halailut ja kiittelyt. Sit lähin turvatarkastukseen etc!


Tarkoin valittu outfit haha! Lento yötä vasten Baltimoresta Lontooseen oli yhtä helvettiä! Liian kylmä ja kauheet penkit, en saanu nukuttua yhtään.. Onneks oli taas edeltäväs penkis se kosketusnäyttöhomma niin sain kattoa big bang theoryä koko yön! Sitten ku laskeuduttiin Lontooseen, niin ylläri, Helsinkiin menevä kone oli myöhässä paljo... No siinä sitte venailla maailman sekavimmalla lentokentällä Heathrowlla.
 Lontoo-Helsinki väli meni iha ok, paitsi joku raasu suomalainen äijjä luuli mua joksiki ulkomaan eläväksi ku se ensi  oli sillee et "ekskusee miii ai häv tu gou tu te toilet" enkä siinä vaihees tajunnu et se oli suomalainen ni olin vaa et ok, sorry go ahead ( ku istuin siinä käytävä paikalla) ja sitte ku se tuli sieltä vessasta ni se rupes juttelee mulle kaikkea huonolla englannilla ja sit tietenki jatkoin enkuksi.. Sitte se sano sille toiselle vieruskaverille suomeksi jotain! No ei kait siinä muutaku feikata englanniksi loppu matka ja Helsingis äkkiä kadota hahaha.

Mulla oli kaks mälytöntä matkalaukkua yhteensä varmaa 50kiloa, ja viel käsimatkatavara, niin voin kertoa et oli vähän vaikeuksia, ku vielä aiva väsyksis yms. Sitte ku pääsin Helsingis sinne puolelle, missä mua odotti äiti, iskä, täti ja ELLI <3 ei voinu mitään ku kyyneleet vaa alko valua.. Oli kyllä ollu niin kauhia ikävä ku piiiiiitkään aikaan nähny! Siinä sitten lähettiin isseen ja äiteen kans ajelemaan yötä vasten kotia kohti kyrööhin!
Kotona sit odotti yks äkäänen koira, ponski ja veljenpoika Jaakko <3
 

                                               

Oivooi.. Voin kertoa että tää   ~puol vuotta oli kyllä mun elämäni parasta aikaa!!!
 Nyt kun on ollu kotona ja työelämäs jo muutaman kuukauden ni ikävä sinne rapakon toiselle puolelle alkaa ollu tosi suuri.. :/ Jenkeis kaikki oli parempaa ja helpompaa haha!

Onneks rupesin kirjottaan tätä blogia ni saa selailla mitä kaikkia sakiaa tulikaa tehtyä haha! Koko reissun kohokohtia oli varmasti:
- Monen tunnin maastoilut Merjan & kumppaneiden kans, nuo hepat oli jotain parhaimpia!
- Anneten kans kaikki sekoilut! Voi siskooo.. Tosi hienolla paatilla se yks päivä, shoppailut, bailaamiset, FERRARI, yms! Sait mut tuntee itteni tärkeeksi, oot ihana!
- MIRVA, voiko tähän muuta sanoa? Ihme ku ollaan vielä hengissä muru..
- Ocean city ft. Merja, Jade, Devin, Jasmine
-MIAMI BEACHHHHH ft. Mirva ja Marjo + key west ja alligaarit hahaha.
- Serbia_frendit, Ana, nikola, stefan,markot, milan yms aijje.
- Koti-illat Merjan kans, leffoja, viiniä ja herkkuja, liian hauskaa!
-yms kaikki en jaksakkaa luetella hahahah.

Oon niin kiitollinen porukoille että sain lähtiä, ja että Merja bongas mut heille!

~Life is an adventure, ja tämä oli mun elämän suurin seikkailu tähän mennessä ~~ <3

Iida kiittää ja kuittaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti